Neues Gästebuch


Kommentare: 18
  • #18

    Farrah (Samstag, 10 Juni 2017 22:30)

    Herzliche danke für das schöne Gschänk und de Wunder schön Guggefetzt. Freu mich uf Saison mit eu

  • #17

    Sandra Z (Dienstag, 14 Juni 2016 23:51)

    Super... S het nur de halb Text "veröffentlicht"
    Am Guggefets-ok danke säge hani welle!!! Schöne Ort und en gäbige Abig gsi....

  • #16

    Sandra Z. (Dienstag, 14 Juni 2016 19:00)

    Übrigens, was i scho lang ha welle säge/schribe

  • #15

    BePe MArcella (Dienstag, 02 Februar 2016 10:27)

    Sali zäme

    I freu mi, dass ihr das Johr uf Rhyfälde chömmet. S'Koschtüm mit de Tüüfeli gseht super us.
    Bis gli BePe Marcello

  • #14

    REPPISCHFÄGER DIETIKON (Donnerstag, 21 Januar 2016 09:40)

    Liebe Schnierliwutz

    Am Samstag ist "Reppischfägerball Ü25" an welchem Ihr um 22:30 Uhr Euren Auftritt habt.
    Wir freuen uns auf Euch und hoffen, dass Ihr den Fasnachtsstart in vollen Zügen geniessen könnt.

    Und da ja Eure "Zentrumsfägete" in diesem Jahr leider, leider ausfällt *schnief*, müsst Ihr (... und wir) ja am Samstag nicht so früh raus... da würde sich doch ein Besuch unserer freitäglichen "A-TRINKETE" förmlich anbieten ;-)

    Auf eine tolle Fasnacht,
    REPPISCHFÄGER DIETIKON

  • #13

    Farrah (Samstag, 16 Januar 2016 02:16)

    Liebi Schnierli's ich wünsche eu ganz e guet 5ti Jahreszeit. Liebs grüessli

  • #12

    Sandra Z. (Sonntag, 14 Juni 2015 17:39)

    mega-coooool...:-) war der Abend mit euch bei den Hexen......!!!! Dauemenhooooch

  • #11

    El Musicalo (Freitag, 17 April 2015 14:59)

    Olla Schnierlis . . .

    isch cool gsii s`Ständli a mim Geburri, Daaaanke viiiiiil mal .
    Schöns Weekly und allne es Grüessli

  • #10

    Bidi (Donnerstag, 26 Februar 2015 17:52)

    Danke Heinz für die super Fotene vom Samschtig:)

  • #9

    Mirella (Sonntag, 22 Februar 2015 12:14)

    So jetzt hämmer die 5. Jahreszyt au scho wieder hinter eus. Es isch eifach wieder dä Hammer gsi.
    Ich freu mi scho wieder uf nöchscht Jahr. :-)

  • #8

    Enzo Florio (Dienstag, 17 Februar 2015 12:41)

    Hallo Schnierliwutz,
    Vielen Dank, dass ihr an unserer DuumesuggerNACHT 7.2.15 so toll aufgespielt habt, war echt gut der Mafiosi-Band zuzuhören. Wir wünschen euch noch einen schönen Rest der Fasi 2015.
    Enzo Florio
    OK DSMNACHT2015

  • #7

    El Musicalo (Sonntag, 01 Februar 2015 22:15)

    Olla Mafiosis,

    würd säge HAMMER gsii, für 4 Probe und 1 Probeweekend . . . . . Chappeau . . . gueti Wuche und bis glii . . .

  • #6

    Mirella (Sonntag, 01 Februar 2015 13:33)

    Hey Schnierlis, dä erschti Tag hämmer gschafft und ich dänke ned schlächt. Mir sind eifach die geilste

  • #5

    Sandra Z. (Montag, 19 Januar 2015 09:58)

    Hey, das Probeweekend war cool! Ich freu mich auf die Saison!.... Wo mier sind isch.......???

  • #4

    Farrah (Sonntag, 18 Januar 2015 01:29)

    Liebi schnierlis
    Ich wünsch eu e super fasi lönds krache :-))

  • #3

    Sandra Z (Dienstag, 14 Oktober 2014 11:56)

    Hi Toni
    Du bisch einfach unschlagbar super. Mercie für s neue Erschinigsbild und's superschnelle integriere vo Inputs!!!

  • #2

    El Sprutz (Dienstag, 14 Oktober 2014 11:55)

    Juhuu Toni
    Gseht ganz guet us die neuisti Version. Danke vielmals für dini Arbeit und ich hoffe, das Du es no villi Jahr für euis machsch.
    Grutz dä Roger

  • #1

    Webmaster (Dienstag, 14 Oktober 2014 11:55)

    Das Gästebuch ist eröffnet und freut sich auf viele Einträge!